Detaily k zákazu stanoví vyhláškou Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Zákaz se má vztahovat i na znělky, které oddělují reklamu, teleshopping nebo označení sponzora od ostatních vysílaných pořadů.
Soukromé televize a výrobci reklam se musejí přizpůsobit do sedmi měsíců
Předloha se dotkne komerčních televizí, neboť veřejnoprávní Česká televize hlasitější reklamu už ze svého vysílání odstranila a hlasitost vysílání sjednotila. Komerční televize i výrobci reklamy mají nyní po přijetí novely sedm měsíců na to, aby se novým pravidlům přizpůsobili.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe