Že problematika životního prostředí děti skutečně zajímá, bylo možné sledovat i předloni, kdy kvůli ochraně životního prostředí vytáhli do ulic čeští studenti v rámci akce Fridays for Future. České děti smýšlejí značně environmentálně – to potvrzuje také souhrnná zpráva k metodickému pokynu pro environmentální gramotnost ve školách z letošního roku.
Podle ní znají žáci druhého stupně základních škol problematiku životního prostředí dobře. „Velmi silně vnímají problémy životního prostředí a v poslední době i klimatické změny. Až na naprosté výjimky nezpochybňují, že řešit klimatickou změnu je nesmírně důležité a že se klima mění i kvůli lidské činnosti,“ uvedl pro LN jeden z autorů metodického pokynu Jan Činčera z brněnské Masarykovy univerzity.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.