„Vystudoval jsem VŠ technického směru a pracovně se zabývám matematikou,“ píše na Britských listech Petr Louda, „ale ve fakturách se stejně orientuji velice špatně. Položil jsem si otázku, zda bych některou položku na faktuře byl schopen reklamovat – nebyl!“
Prý je to záměr
Ještě obtížnější to však podle něho bude po chystané změně v řízení elektroměrů. „A dokážete si představit, jak bude vypadat faktura po všeobecném zavedení dálkově řízených elektroměrů, kde dodavatel může měnit tarif hodinu od hodiny? Divím se, že Pospíšil v novém Občanském zákoníku možnost reklamace rovnou nezrušil, když už ji ztížil,“ kritizuje bývalého ministra spravedlnosti.
Znemožnění reklamace je prý záměr. „Nevím, jestli se to dá svádět jen na idiotské školství. Roli bude hrát také slovanská arogance nadřazeného k tomu dole, 'předposranost' před jakýmsi úředním ideálem (zde údajné předpisy EU) i snaha předstírat pečlivý servis pro zákazníka prezentováním co největšího množství irelevantních informací. Já to jednoduše považuji za záměr - nemožnost obrany (reklamace) a nesnadné srovnání s konkurencí,“ píše.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: lze