Česká televize si vybrala v interním řízení dvě agentury: společnost SC&C a agenturu Stem/Mark, která se většinou orientuje na komerční výzkumy a průzkumy trhu, a která se volebními preferencemi pravidelně nezabývá.
Pochybení během minulých parlamentních voleb
K této změně se odhodlala Česká televize zřejmě poté, co během minulých parlamentních voleb v roce 2010 došlo k pochybení při výběru kandidátů do televizních debat, kdy byl například v Ústeckém kraji vyřazen z debaty Miloš Zeman za SPOZ. Tehdy zajišťovaly pro ČT průzkumy společnosti STEM a SC&C. Tyto agentury však naměřily Zemanovi nedostatečné preference nutné k účasti v televizní debatě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan