Drahošova kampaň před senátními volbami podle Provazníkové ukazuje, že kandidát nemá jedinou vlastní ideu či vizi, kterou by voličům mohl nabídnout a kterou by byl jedinečný. „Jeho slogany a vlastně celý marketing je od začátku založený na osočování konkurence a opovržení všemi, kdo ho nevolí. Jeho strategie je založená na apelaci na ego těch, kteří se chtějí cítit chytřeji než ‚oni‘,“ zdůraznila.
„Nebojí se vás. Nebojí se mě. Oni se bojí nás. Tak to dejme dohromady,“ zní slogan kandidáta do Senátu na Praze 4 Jiřího Drahoše. Blogerka má potíž s tím rozklíčovat, co vlastně přesně znamená. „Moc ráda bych věděla, kdo to jsou ti ‚oni‘ a čeho se bojí a proč…? Jsem z toho jelen do prdele střelen a doufám, že marketingový tým Jiřího Drahoše poskytne odpověď na příštím plakátu,“ poznamenala Provazníková. Ta se stala známou poté, co jí zrušili blog na iDNES.cz poté, co nazvala zhnusené kritiky skupiny Ortel „komedianty s IQ brambory“ a muslimského proroka Mohameda zvrhlíkem a vrahem. Několikrát hovořila i s ParlamentnímiListy.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab