Na Facebooku má podle tohoto průzkumu stránku každý z kandidátů, nepočítaje v to přitom osobní profily. "Vítězem podle počtu fanoušků je Karel Swarzenberg, který jich má přes 20.000, nicméně oproti ostatním kandidátům má velkou výhodu v tom, že významnou roli hrál i v posledních volbách do Poslanecké sněmovny a prakticky na něm stála kampaň TOP 09," uvedli autoři srovnání.
Na Twitteru mají někteří z politiků dva účty, u kterých se prý ale dá poměrně snadno rozlišit, který je oficiální a který falešný. Na YouTube podle agentury AITOM těží kandidáti ze své politické příslušnosti, neboť jimi používané kanály jsou zároveň i stranické.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh