"Pohybujeme se v poměrně složitém geologickém prostředí, podloží je velmi zvodnělé," stěžuje si v reportáži na ČT například František Zukerstein, který je vedoucím technické dozorčí správy D8. Chybějících 13 kilometrů dálnice totiž patří k nejsložitějším stavbám v ČR.
Ústecký krajský soud však minulý týden zrušil povolení, a tak se na stavbě nesmí pokračovat. Zastavit práce přitom nejde z minuty na minutu. Kvůli zrušení povolení se musí dálnice zakonzervovat, jinak kvůli dešťům hrozí, že se začne rozpadat. Zabetonování rozkopaného svahu ale zase stojí miliony korun.
O stavebním povolení rozhodne úřad do šedesáti dnů. "Zatím se o tom nerozhodlo, ale je to přesně jeden z těch případů, kdy to přinese další náklady a vlastně to i prodlouží další práce," stěžuje si šéf Ředitelství silnic a dálnic závodu Praha Jiří Mayer.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan