Česká republika tak zaostávala za většinou zemí světa, což se projevovalo během každé podnikatelské mise, kterou jsem vedl. Zatímco zahraniční delegace setkání s českými podnikateli otevíraly videospotem o své zemi a podnikatelských aktivitách, česká delegace se neměla čím prezentovat.
Jsem rád, že Ministerstvo zahraničních věcí a ministr Lubomír Zaorálek vyslyšeli požadavky podnikatelů a dnes v Černínském paláci v rámci předvánočního setkání s dvěma stovkami podnikatelů představují pětiminutový propagační videospot „Czechia Has Marvellous People“, který zobrazuje ČR jako zemi šikovných lidí. Spot, jehož spoluiniciátorem a aktivním hybatelem během jeho tvorby byla Hospodářská komora, je prvním svého druhu a napomůže při outgoingových i incomingových misích k propagaci země a českého průmyslu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV