František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo

29.12.2011 16:00 | Zprávy

Rada pro reklamu se opět vyznamenala. Reklama na novou Kofolu je prý neetická, nevhodná a porušuje obecné normy slušnosti a mravnosti. Ach, ty naše „obecné normy“ v rukou slušných a mravných...

František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo
Foto: hns
Popisek: Televize s monoskopem

Možné hodnocení

1) Nová reklama na Kofolu je manipulativní, neboť navozuje dojem, že všechny pedagožky jsou hezké a snadno přístupné touhám dospívajících chlapců, kteří se pak místo výuky environmentálních a různých jiných nesmírně důležitých předmětů soustředí na sex.

2) Reklama je také genderově nevyvážená a s pravděpodobností hraničící s jistotou neodpovídá věrně převažujícím situacím z reálného života. Domnívám se, že daleko pravděpodobnější je obrácená role, tedy muž v roli učitele a krásná dívka v roli studentky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: František Matějka

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

K tomu vašemu sběru podpisů na kandidátky

Nepřijde mi to špatný nápad, ale na druhou stranu, to nemáte nic důležitějšího na práci, než sbírat podpisy? Zaznamenal jsem, že ke sběru dochází třeba i v době, kdy jedná Sněmovna. Proč je nesbíráte třeba o víkendu či ve volném čase? A když už sbíráte podpisy pro nominaci a pak logicky i hlasy pro ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vladimír Ustyanovič: Nebezpečí hrozilo vždy od Německa

8:17 Vladimír Ustyanovič: Nebezpečí hrozilo vždy od Německa

Německá imperialistická rozpínavost byla příčinou nejen první světové války, ale zejména největší ge…