František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo

29.12.2011 16:00 | Zprávy

Rada pro reklamu se opět vyznamenala. Reklama na novou Kofolu je prý neetická, nevhodná a porušuje obecné normy slušnosti a mravnosti. Ach, ty naše „obecné normy“ v rukou slušných a mravných...

František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo
Foto: hns
Popisek: Televize s monoskopem

Možné hodnocení

1) Nová reklama na Kofolu je manipulativní, neboť navozuje dojem, že všechny pedagožky jsou hezké a snadno přístupné touhám dospívajících chlapců, kteří se pak místo výuky environmentálních a různých jiných nesmírně důležitých předmětů soustředí na sex.

2) Reklama je také genderově nevyvážená a s pravděpodobností hraničící s jistotou neodpovídá věrně převažujícím situacím z reálného života. Domnívám se, že daleko pravděpodobnější je obrácená role, tedy muž v roli učitele a krásná dívka v roli studentky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: František Matějka

Martin Exner byl položen dotaz

V hybridní a kognitivní válce se musíme bránit a zbrojit stejně jako v té konvenční.

Co tím co jste řekl (viz titulek), přesně myslíte? Jak chcete bojovat proti dezinformacím, hlavně když jste nebyli ani schopni tento pojem přesně definovat? Jak pak chcete bojovat proti něčemu, co není ani definováno? Kde je hranice mezi dezinformací a třeba misinformací nebo tím, co jen není podlož...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vlastimil Podracký: Nevyzpytatelnost vývoje

12:07 Vlastimil Podracký: Nevyzpytatelnost vývoje

Když K. Popper definoval svoje teorie otevřené společnosti, vyjádřil se také o tom, že „budoucnost j…