František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo

29.12.2011 16:00 | Zprávy

Rada pro reklamu se opět vyznamenala. Reklama na novou Kofolu je prý neetická, nevhodná a porušuje obecné normy slušnosti a mravnosti. Ach, ty naše „obecné normy“ v rukou slušných a mravných...

František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo
Foto: hns
Popisek: Televize s monoskopem

Možné hodnocení

1) Nová reklama na Kofolu je manipulativní, neboť navozuje dojem, že všechny pedagožky jsou hezké a snadno přístupné touhám dospívajících chlapců, kteří se pak místo výuky environmentálních a různých jiných nesmírně důležitých předmětů soustředí na sex.

2) Reklama je také genderově nevyvážená a s pravděpodobností hraničící s jistotou neodpovídá věrně převažujícím situacím z reálného života. Domnívám se, že daleko pravděpodobnější je obrácená role, tedy muž v roli učitele a krásná dívka v roli studentky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: František Matějka

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

koncesionářské poplatky

Dobrý den, pane Nachere. Samozřejmě vím, že jste proti zvýšení koncesionářských poplatků, a pokud to dobře chápu, tak když budete u moci, tak je opět snížíte? A neuvažujete o jejich úplném zrušení? Já netvrdím, že se třeba na nějaké pořady na ČT nekoukám, ale pokud jde o zpravodajství rozhodně mi ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Halík: Jan Werich alias král Já I. - Už vím, že odbornou práci mají dělat odborníci

12:26 Jiří Halík: Jan Werich alias král Já I. - Už vím, že odbornou práci mají dělat odborníci

Podíval jsem se na video Otázky Václava Moravce, za účasti paní ekonomky Šichtařové, které si mimoch…