František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo

29.12.2011 16:00 | Zprávy

Rada pro reklamu se opět vyznamenala. Reklama na novou Kofolu je prý neetická, nevhodná a porušuje obecné normy slušnosti a mravnosti. Ach, ty naše „obecné normy“ v rukou slušných a mravných...

František Matějka: Genderově nevyvážená, rasistická a klamavá reklama. Styď se, Kofolo
Foto: hns
Popisek: Televize s monoskopem

Možné hodnocení

1) Nová reklama na Kofolu je manipulativní, neboť navozuje dojem, že všechny pedagožky jsou hezké a snadno přístupné touhám dospívajících chlapců, kteří se pak místo výuky environmentálních a různých jiných nesmírně důležitých předmětů soustředí na sex.

2) Reklama je také genderově nevyvážená a s pravděpodobností hraničící s jistotou neodpovídá věrně převažujícím situacím z reálného života. Domnívám se, že daleko pravděpodobnější je obrácená role, tedy muž v roli učitele a krásná dívka v roli studentky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: František Matějka

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Výjimka z migračního paktu

Zajímalo by mě, jak dlouho bude pro nás platit ta výjimka? Kdo a na základě čeho rozhodne o jejím skončení? A znamená to, že je podmíněna tím, že budeme přijímat uprchlíky z Ukrajiny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ivo Strejček: Babišův křest ohněm

15:57 Ivo Strejček: Babišův křest ohněm

Denní glosa Ivo Strejčka