„Skupiny Bohemia Energy a Amper Holding jsou si velmi blízké v tom, že zákazníkům přinášejí nižší ceny, nové produkty a přispívají k volné soutěži v energetice. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci tak zůstanou v dobrých rukou. Zároveň získáváme silného a stabilního partnera, který stejně tak jako my, přichází s inovacemi, společně pro zákazníky již nyní připravujeme nové produkty, mj. v oblasti akumulace energie,“ komentoval v tiskové zprávě akvizici Jan Palaščák, generální ředitel a předseda představenstva Amper Holding,
Ze sdělení Bohemia Energy vyplynulo, že majitel Bohemia Energy Jiří Písařík chce zatím značku Amper Market a právní subjektivitu firmy, a tedy i jejího šéfa, zachovat. Jakou společnost tedy koupil?
Zlobivé dítě energetiky
Amper Market prudce roste z pohledu objemů dodávek a počtu odběrných míst – za letošní rok přibylo cca 2000 odběrných míst u elektřiny. Počty odběrných míst u plynu jsou výrazně celkově menší, nicméně vzrostl od počátku roku o 15 %. Firma dle výroční zprávy z roku 2016 negeneruje žádné významné zisky. Výroční zpráva za rok 2017 zatím nebyla navzdory zákonné povinnosti zveřejněna.
Jiří Písařík však nezískal pouze rozvíjející se firmu, ale především Jana Palaščáka, kontroverzního ředitele Amper Marketu. Ten je znám vyhraněnými názory na českou energetiku i na politické dění, které osobně prezentuje v médiích i na sociálních sítích. Na jeho soukromém twitteru v kolonce O mně najdeme „Politicky nekorektní podnikatel, zlobivé dítě české energetiky.“ I když Palaščák rád kritizuje jiné, sám není bez kontroverzí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz