Pak ale vznikne problém. Produkt nemá ani zdaleka slibované vlastnosti a když jej chceme reklamovat, dříve usměvavá tvář prodejce zmizí. Nekomunikuje, tváří se, že se nic neděje, anebo že jsme chybu udělali my. A když už opravdu hodně tlačíme, ukáže nám Všeobecné obchodní podmínky, str. 66, odst. pátý, větu sedmou, ze které vyplývá, že jako zákazník nemůžeme nárokovat vůbec nic. Co řeknete o takové firmě? "Jsou to podvodníci!" Možná, že ne z hlediska formálně právního, ale z hlediska morálního a lidského určitě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vasevec.cz