A jako tradičně, i letos jsme dali prostor samotným bankám vybrat mezi nominovanými poplatky ten nejabsurdnější z jejich vlastního pohledu. A jaké jsou odpovědi tiskových mluvčích? Některé přímé, jiné spíše obecné. Koneckonců, posuďte sami:
Jan Holinka (Tiskové centrum České spořitelny):
„Poplatky, které účtujeme, jsou opodstatněné. Naše poplatková politika je dlouhodobě transparentní a férová, klienti vědí, za co platí. Neradi bychom označovali za absurdní některý z poplatků, které si účtuje naše konkurence, proto necháme toto hodnocení spíše na veřejnosti.“
Rostislav Kocman (Air Bank):
„Jsme přesvědčení, že za kvalitní služby se platí a nestydíme se za to, že za naše služby chceme poplatky. Zákazník ale musí mít dopředu jasno v tom, za co bude platit. Proto má náš ceník jednu stránku A4 – každý náš zákazník si ho dokáže zapamatovat za pár minut a nikdy nebude překvapený, pokud má zaplatit. Navíc si může vybrat tarif, kde platí jen měsíční poplatek a všechny běžné služby včetně výběrů z bankomatů v celé EU má zdarma.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: bankovnipoplatky.com