V prvním případě to byl odstřel profesora Jana Kellera, kterého nazval „starým komunistou“ a proto se prý nediví, že nesouhlasí se sankcemi České republiky proti Rusku v rámci ukrajinské kauzy. Od pana předsedy Bělobrádka to není nikterak překvapující, protože jeho ideové myšlení nepřipouští nic jiného, než všeobecné zneuznávání a potažmo odsouzení komunistů, zvláště těch z dob KSČ. No a protože J. Keller byl komunistou v éře bývalé KSČ, předseda lidovců pro něj ani jiné zařazení mít nemůže. Profesor Keller (a že není žádné „vořezovátko“) to totiž na rozdíl od pana Bělobrádka, vidí nejen z ideologického či proruského pohledu, ale především ve smyslu odpovědnosti z ekonomických dopadů a následků na ekonomiky států EU, které tyto sankce budou či hodlají uplatňovat. Pan Bělobrádek, věrný inovativní ideologii strany (zásadní odmítání uznávání natož spolupráci s komunisty) věrný prozápadním tendencím, loajální vůči jistým vlivným kruhům z USA, podpoře církvi atd., faktory profesora Kellera nerespektuje, snad jej ani nezajímají. Jak patrno, jde o diametrální rozdíly v pohledu na řešení ukrajinské krize.
Značně svobodomyslnější (nezodpovědnější) pohled a názor má předseda Bělobrádek na muslimskou problematiku. Na dotaz, zda nemá obavy z rozpínavosti muslimů v Evropě, na kterou poukazují poslanci ANO 2011 a Úsvitu a za což je Bělobrádek počastoval jako xenofobní výroky, kupodivu jistou možnost připouští, čímž si ovšem odporuje ve zmíněné kritice poslanců ANO a Úsvitu. Připouští také, že úsilí o dobytí Evropy muslimy bude vedeno prostřednictvím děloh což znamená, že enormní populace muslimského obyvatelstva sama zajistí jejich převahu nad původním obyvatelstvem té které evropské země. Je všeobecně známo, že průměrný počet dětí na rodinu se pohybuje v rozmezí od 5 dětí i více na rodinu. Při stávajícím trendu porodnosti v evropských zemích 1,5 -1,8 dítěte na rodinu bude počet muslimského obyvatelstva expandovat natolik, že za 10-15 let může muslimské obyvatelstvo převažovat nad původním obyvatelstvem Evropy a ta bude tedy nejen z větší části muslimská, ale bude zde také převládat i islám. K expanzi muslimů do Evropy předseda lidovců dodává, že „To už někteří muslimové prohlásili a vypadá to, že to tak také bude.“ Hawk, domluvil jsem, pan předseda v tom má úplně jasno!
Bohorovnost však zaujímá pan Bělobrádek rovněž k příchodu muslimů do Evropy včetně Česka když říká, že „mohou klidně přicházet“. Ovšem poznamenává, že nemohou přicházet radikálové a ti, kteří nehodlají akceptovat náš právní a kulturní systém. Není prý možné, aby tady vznikaly skupinky rozdělené do vyloučených lokalit, kde nebudou právní normy České republiky platit a dodává, že „pokud to bude soužití, tak potom to má smysl, ale nemohou sem přijít a vnucovat nám oni svoje trendy a způsoby života“.
S tímto názorem pana Bělobrádka by se snad dalo i souhlasit, kdyby nebylo tak strašně naivní. Jednak pan Bělobrádek nezmínil, jak chce rozpoznat u příchozích muslimů, zda jsou nebo nejsou ochotni akceptovat náš právní a kulturní systém, resp. jaké mají úmysly. Kde má pan předseda KDU-ČSL záruku, že se mezi příchozími, když ne hned tak časem, nebudou (pod vlivem arabských radikálů) exponovat, nerad to píši, čeští muslimští radikálové, kteří majíce podporu z arabských zemí, že nebudou ovlivňovat a podněcovat své rodné soukmenovce v úsilí o prosazování islámu, jako se to již děje v mnoha evropských státech. Vzhledem k tomu, že je to některými lidmi z evropských politických kruhů (včetně EU) odsuzováno jako xenofobie, diskriminace v oblasti náboženského vyznání, je k této problematice ze strany některých státních orgánů dotčených zemí přistupováno značně benevolentně, čímž se expanze a vědomí muslimského obyvatelstva v Evropě jenom posiluje.
V našich podmínkách se pobyt muslimů začíná pomalu ale jistě projevovat např. tím, že se už začínají stavět v některých českých městech mešity. To může být voda na mlýn dalším muslimům z arabských zemí, protože jak ukazují zkušenosti z některých evropských zemí, stavbou mešit začíná tlak na šíření islámu, tedy jejich náboženství, ze kterého pak vznikají další a další požadavky na straně jedné a ústupky městských či státních orgánů na straně druhé. Pan Bělobrádek je velký idealista, což se nemusí vyplatit. Pokud by mělo docházet k postupné migraci muslimů, nebylo by asi od věci připravit pro ně prvotní legislativní podmínky, kterými by byla garantována imunita pronikání islámu do českého kulturního duchovna. Mám tím na mysli podmínky typu závazného prohlášení, že se ten který muslimský občan zavazuje dodržovat právní, kulturní resp. náboženský systém v ČR pod sankcí bezpodmínečného vyhoštění v případě, že toto prohlášení poruší.
Oponovat tím, že je to zbytečné, protože existují zákony a Ústava ČR neobstojí. Je totiž důležité, aby dodržování těchto podmínek nebylo chápáno pouze obecně, např. že musí platit jízdné při použití MHD nebo veřejného WC. Jde totiž o to, aby se plnoletí muslimští občané museli individuálně k těmto podmínkám zavázat ihned poté, co požádají o pobyt v ČR, neplnoletí pak okamžitě po dovršení 18 let. Je dost možné, že se zase budou ozývat hlasy, že je to porušování lidských práv, svobody náboženského vyznání a podobné protesty a nesouhlasy. Je však potřeba VČAS si uvědomit možné následky, pokud by se taková opatření nepřijala. Především je nutné si uvědomit odkaz jejich islámského boha Muhammada, který je základ a smyslem jejich života. Že je jejich životní styl a způsob život výrazně odlišný od našeho, není potřeba zdůrazňovat. Přesto je ze strany muslimů tendence, ne-li cílem převrátit nás evropany na jejich víru, ale také na jejich necivilizované zvyklosti.
Že již dnes islám a muslimové v ČR skýtají jisté nebezpečí dokumentuje fakt, že šéf českých muslimů Muneeb Hassan Alrawi se zúčastnil akce islámských extremistů ve Vídni , což je dokladem sílících kontaktů představitelů českých muslimů s radikálními muslimy z arabského světa. Nejde bohužel, o jeho první takové kontroverzní setkání s islámskými extremisty. Vezmeme-li v úvahu z toho plynoucí nebezpečí, pak o to naléhavější je obezřetnost a přijetí potřebných bezpečnostních opatření jak po stránce duchovní (šíření islámu v ČR), tak možného militantního nebezpečí, které hrozí z aktivit islámských extremistů po celém světě. Tito extremisté jsou totiž ve světě považováni za teroristy, což není nikterak přehnané označení.
Domnívám se, že není možné do nekonečna podřizovat se názorům několika účelově (finančně) zainteresovaných jedinců či skupin, kteří odpor a nesouhlasný postoj českých občanů k muslimům a samotnému islámu prezentují jako xenofobii, nerespektování lidských práv a náboženské svobody, přehlíží a bagatelizují možné nebezpečí, plynoucí z fanatického islámského založení a poslání, které jim odkázal Alláh. Nerad to konstatuji, ale hodně mi to připomíná postoj k cikánské otázce a problematice, kde na základě hlasů několika neodpovědných jednotlivců se razantní a racionální opatření nerealizuje jenom proto, že těch několik uplacených individuí to vidí jako diskriminaci, xenofobii, rasismus atd. Takto se tato problematika léta jen přehazuje jako horký brambor, ale výsledek je již několik desítek ne stejný, ale mnohem horší. Bude-li stejně postupováno v případě muslimů, lze za pár roků očekávat problémy, o kterých se nám dnes ani nezdá.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz