Lukáš Kovanda: Marketing nezabral, Kofola na burze zahájila vlažným startem

02.12.2015 20:44 | Zprávy

Akcie nápojářské společnosti Kofola, které se dnes na pražské burze obchodují prvním dnem, se aktuálně pohybují na necelých 515 korunách, posilují tedy ani ne o procento.

Lukáš Kovanda: Marketing nezabral, Kofola na burze zahájila vlažným startem
Foto: Archiv LK
Popisek: Ekonom Lukáš Kovanda

Start akcií Kofoly na pražské burze je vlažný. Upisovací cena 510 korun je blízko spodní hrany zvažovaného pásma 500 až 650 korun a ani dosavadní růst jejich ceny není nijak citelný. To jistě nejsou kdovíjak příznivé signály. Marketing, na němž značka z podstatné míry staví svoji pověst, v tomto případě tolik nezabral. Ocenění Kofoly je ovšem podle našich modelů nad současnou cenovou úrovní, takže střednědobě až dlouhodobě lze čekat mírné zhodnocování. V porovnání se srovnatelnými burzovními tituly je cena akcií nyní Kofoly mírně podhodnocená.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Martin Exner byl položen dotaz

Co by mi jako občanovi přineslo Euro?

A proč se zabýváte jeho zavedením zrovna teď? Vyřeší to snad problém, že naše mzdy jsou podprůměrné, a že je se vše zdražuje a čím dál víc lidí na spoustu věcí pořádně už ani nemá?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vladimír Ustyanovič: Kdo se neustále veřejně obává provokací, je většinou provokatér

11:45 Vladimír Ustyanovič: Kdo se neustále veřejně obává provokací, je většinou provokatér

Publicista Vladimír Ustyanovič se věnuje posledním událostem ohledně rusko-ukrajinského konfliktu. Z…