Lukáš Kovanda: Marketing nezabral, Kofola na burze zahájila vlažným startem

02.12.2015 20:44 | Zprávy

Akcie nápojářské společnosti Kofola, které se dnes na pražské burze obchodují prvním dnem, se aktuálně pohybují na necelých 515 korunách, posilují tedy ani ne o procento.

Lukáš Kovanda: Marketing nezabral, Kofola na burze zahájila vlažným startem
Foto: Archiv LK
Popisek: Ekonom Lukáš Kovanda

Start akcií Kofoly na pražské burze je vlažný. Upisovací cena 510 korun je blízko spodní hrany zvažovaného pásma 500 až 650 korun a ani dosavadní růst jejich ceny není nijak citelný. To jistě nejsou kdovíjak příznivé signály. Marketing, na němž značka z podstatné míry staví svoji pověst, v tomto případě tolik nezabral. Ocenění Kofoly je ovšem podle našich modelů nad současnou cenovou úrovní, takže střednědobě až dlouhodobě lze čekat mírné zhodnocování. V porovnání se srovnatelnými burzovními tituly je cena akcií nyní Kofoly mírně podhodnocená.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Kofola , Kovanda

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jan Campbell: BRICS, výsledky a výzvy

12:17 Jan Campbell: BRICS, výsledky a výzvy

Předpokládám, že většina čtenářů ví, že BRICS je akronym pro označení uskupení původně čtyř zemí, Br…