Michael Rada: Rusové a Pražské SEGWAY. Já už vím, co bude dál

07.10.2016 12:43

Jak již i čtenáři Parlamentních listů vědí, zabývám se mimo jiné otázkami aplikace prostředků čisté osobní mobility a to nejen na té soukromé, ale i průmyslové úrovni. Je to téma velmi důležité, protože ve světě bez odpadu a plýtvání, má osobní čistá mobilita velmi důležité místo.

Michael Rada: Rusové a Pražské SEGWAY. Já už vím, co bude dál
Foto: Archiv Michaela Rady
Popisek: Michael Rada

I proto jsem vždy rozčílen nad zákazy, které postihují různá města, čtvrti a celá odvětví a to bez skutečné znalosti problematiky. Většinou jde o dobře zaplacené lobby, které umožní zachovat stávající stav, či he ještě „zlepšovat po ekonomické stránce“ a to i kdyby to mělo znamenat, po mně pustina.

Pražské SEGWAY je jedním takovým tématem.

Město Praha, které provozování půjčoven řízených a provozovaných většinou rusky mluvícími občany jiné, než české národností, po přibývajících úrazech, ohrožování chodců a dalších „otravných maličkostech“ nepřešlo k nastavení pravidel provozování, ale rozhodlo se (i přes tlak, aby tak nečinilo) vystavit plošných zákaz v několika městských částech.

Jak jsem se bavil se starostou Prahy 4, mnohé byly proti, ale silný „investor“ jehož jméno je prý známé, to zařídil.

V Plzni, Brně, Ostravě a dalších městech, kde půjčovny provozují „normální lidé“ k situaci z Prahy nedochází a i přesto se lidé, cítí býti ohrožení dokonce víc, než když za čtvrtmilionu kus, vybavila nejedna provozovna Městské policie strážníky stejným dopravním prostředkem, aby mohli dostihnout každého provinilce nepřekračujícího v běhu rychlost 18 km/h.

Ruské lobby je však tak silné, že si i v Praze vymohlo výjimku až do konce sezony a tak, se z velkého haloo, vlastně nic nestalo. Skončí teploty pro jízdu vhodné a SEGWAY z ulic zmizí, či se minimálně velice omezí. Možná se počítá s tím, že se na celou záležitost zapomene, ale RUSKIJE ZNAJUT ČTO NUŽNA SDĚLAŤ.

Protože přeci jen se někteří narodili v zemi, kde zítra znamená již včera, nebo tak nějak.

S ohledem na to, že pražský zákaz bez pardonu zakazuje i vrtulníky, mobily a další prostředky vybavené gyroskopem, musí přijít něco jiného. Atraktivního.

Pohodlného. Něco so líné turisty proveze Prahou i bez toho aby museli pohnout nohou, či zvednout zadek. A nesmí to mít gyroskop.

A je to tu, po čase SEGWAY nastane čas KOLOBEŽKOVÉHO HARLEJE

Co že to je?

No přeci tento krasavec:

Nemyslím řidiče, ale stroj samozřejmě.

Bezpečnost především, hlavně těch co si jízdu zaplatí a proto stejná hmotnostní kategorie, je jedním z kritérií výběru. Dalším je pohodlí a komfort no a posledním, pořádný adrenalin.

Mohu Vám říci, že v 45 km/h v uličkách Starého města, to bude to pravé ořechové. No při dojezdu 100 km, bude třeba dobíjet dokonce i 5x méně než SEGWAY a penízky se jen povalí. Ještě že EET se na drsoně nevztahuje, ONI NEGAVARJUT POČESKY.

S ohledem na to, že rozhodnutí magistrátu podobný postup evokuje, rád bych politikům poděkoval. Umožní totiž jeden TANK, vyměnit za druhý a beztrestně potrestají, ty, kteří o čisté mobilitě nejen mluví, ale oni ji žijí.

Jen pro srovnání. Poslední obrázek ukazuje, jaký je velikostní rozdíl mezi přístrojem, který na Pražské chodníky může a bude moci a který nikoli.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Žantovský: Jak jsem potkal knihy – 351. díl. Coriolanus

20:28 Petr Žantovský: Jak jsem potkal knihy – 351. díl. Coriolanus

Ve vaší blízkosti, pánové, by mi mohl změknout mozek... Petr Žantovský našel zdroj pro poetické zhod…