Miroslav Macek: Experti, kteří se mýlili, dostanou Nobelovu cenu

05.02.2020 8:39 | Zprávy

Středeční glosy Miroslava Macka

Miroslav Macek: Experti, kteří se mýlili, dostanou Nobelovu cenu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Miroslav Macek

Zemi čekají v následujících 33 letech mráz a sněhové bouře, neboť má dojít k viditelnému ochlazení, které odborníci označují jako malou dobu ledovou. Tuto změnu má způsobit takzvané velké solární minimum.
Odborníci z NASA se domnívají, že v roce 2020 dojde k největšímu solárnímu minimu za posledních dvě stě let, což může způsobit dlouhé zimy, které mohou být výrazně chladnější a dodávají, že teploty klesnou po celém světě. V minulosti se kvůli chladnému počasí například stalo, že zamrzly kanály v Amsterdamu a řeka Temže, podobné události by se mohly odehrát už v roce 2025.
Dodávám:
Tak zaprvé: takové vědce propustit okamžitě z práce, neboť přece nastává globální oteplování, takže se hrubě mýlí. Kdo bude šířit podobné nesmysly, bude ostrakizován a jeho příspěvky budou na všech sítích mazány.
Za druhé: je třeba bez ohledu na cokoli okamžitě začít požadovat miliardy dotací na zateplování, stavbu skleníků, teplé oděvy a spoustu dalších věcí.
Za třetí: experti, kteří se mýlili, dostanou Nobelovu cenu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Nerostné bohatství na Ukrajině

Na CNN jste tvrdil, že Ukrajina již nerostné suroviny, které jsou na jejím území nevlastní, že je vlastní někdo jiný. Jak to víte? Myslíte, že tak na USA šije nějakou boudu, a proto došlo i k vyhrocení oné schůzky, kde se měla smlouva podepsat? A kdo je tedy podle vás vlastní?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

14:41 Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

Druhý pohled Petra Hampla