Mohlo by jít o poslední možnost, jak ovlivnit výslednou podobu tohoto projektu.
I. Prolog
V západní části Nymburka oddělené od městského centra tratí směr Poříčany se třemi železničními přejezdy žije již nyní bezmála třetina obyvatel Nymburka. Jedná se o Sídliště Drahelice (tzv. „staré sídliště“), Sídliště Jankovice a další zástavbu rodinných i bytových domů, která se velmi intenzívně rozrůstá. Většina obyvatel těchto městských částí má železniční stanici Nymburk hlavní nádraží za hranicí přirozené pěší dostupnosti.
II. Nádraží je daleko
Od severního okraje Sídliště Jankovice je hlavní nádraží vzdáleno 1,2 km, od severního okraje Sídliště Drahelice již 1,7 km a od toho jižního 2,3 km. Zástavba na okraji Drahelic je vzdálena od nádraží více než 4 km.
III. Dopravní komplikace
Řada lidí tak k cestě na nádraží používá automobil a dochází ke kolapsům již tak zahlcených železničních přejezdů i celé severní části města. Oblast kolem hlavního nádraží je během všedních dní přeplněna parkujícími auty a navýšení kapacity novým parkovištěm na manipulační ploše se zcela minulo účinkem, pouze přilákalo ještě více automobilů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV