Pomohla k tomu změna ve vedení společnosti. Odstoupil z ní Aleš Řebíček. Jeho odchod nebyl zdůvodňován neschopností. Naopak stal se z něj nový ministr dopravy v Topolánkově vládě. Právě v době jeho úřadování se firma zázračně vzchopila a dokázala získávat celou řadu zajímavých veřejných zakázek.
Tento příběh si může člověk vybavit v momentu, kdy rezignoval ministr dopravy Antonín Prachař a jeho místo by měl zaujmout generální ředitel společnosti Skanska Daniel Ťok.
Rovněž on působí ve společnosti, která získává státní zakázky, a její byznys je tím pádem částečně závislý i na fungování ministerstva dopravy, například kvůli vlivu ministra na obsazení důležitého postu šéfa Ředitelství silnic a dálnic.
Právě ono má na starost například výstavbu nových silnic a dálnic, případně jejich rekonstrukci. Což je velmi zajímavá oblast pro stavební firmy včetně Skansky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas