Britská PR agentura Bell Pottinger, která během let 2007 – 2011 získala od Pentagonu zakázku celkem za více než 540 milionů dolarů (zhruba 13 miliard korun), aby v Iráku, kam Američané podnikli Invazi, hájila pomocí zpráv, billboardů a šíření falešných videí přítomnost amerických vojsk, by jistě dokázala příkladně vysvětlit, pročpak že není dobré věřit všemu, co čteme a vidíme v médiích.
Pracovníci agentury Bell Pottinger působili podle britského Centra investigativní žurnalistiky přímo na americké základně v Bagdádu, kde bylo jejich úkolem upravovat zpravodajské klipy v arabštině, spravovat billboardy obhajující americkou přítomnost v Iráku, a zejména vytvářet falešná propagační videa Al-Kaidy, která pak Američané šířili mezi Iráčany…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV