Netušil jsem, že za pár dní budu svědkem dalšího vzorového příkladu přístupu zdravotníků k pacientům.
Byla středa 21. června ráno. Došel jsem na Polikliniku Hrabůvka na odběr krevního vzorku. V 7.45 hod jsem byl u okénka firmy SPADIE a předával lístek k vyšetření. Jedná se o odběrovou místnost, odběr krve a biologického materiálu.
Zaslechl jsem sténání za sebou, otočil se a uviděl, že tam stojí (ve zmatku) nějaká paní, které mohlo být dobře osmdesát let. Po ruce jí tekla (po odborně provedeném odběru) stružka krve…
Nebylo na „co“ čekat, tak jsem jí řekl, ať zaklepe na dveře odběrové místnosti. Dveře se neotevřely, zato se ozval rozdurděný hlas od okénka styku s veřejností. „Co se tam děje!?“ Odpověděl jsem tomu hlasu za okénkem, že klientka naléhavě potřebuje ošetřit, což se dost dobře nedá přes výřez trojúhelníku o straně cca 20 cm.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV