Hlavní město Praha tedy ze své kasy - což je český unikát - dává miliardy korun na nové vícepruhové silnice. Nedávno jsme uvedli v hlavním městě do provozu dva nové odstavné pruhy na Štěrboholské radiále u Lanového mostu. Dosud tady řidiči měli k dispozici jenom dva jízdní pruhy bez odstavných a proto při nehodách a ucpání jednoho z nich se tady tvořily dlouhé kolony aut.
Chtěl bych zdůraznit, že tato nová dopravní trasa neslouží jenom Pražanům, ale také řidičům, kteří se potřebují dostat z brněnské na hradeckou dálnici nebo na rychlostní silnici do Liberce a metropolí jenom projíždějí. To z toho důvodu, že se vleče příprava výstavby úseku Pražského okruhu od dálnice D1 do Běchovic a v důsledku vládních škrtů v návrhu státního rozpočtu je jeho dokončení ve hvězdách.
Hlavní město Praha dělá co může, a snaží se v rámci svých možností co nejvíce peněz dávat na důležité dopravní stavby. Toto rozšíření Štěrboholské radiály by mělo přispět k tomu, aby se v těchto místech netvořily dopravní zácpy a také k větší bezpečnosti projíždějících aut. Za důležité rovněž považuji, že dělníci v tomto úseku postavili sjezdy a nájezdy, které umožní napojení na další plánovanou část městského okruhu ve směru na Pelc Tyrolku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz