Předně bych se zastavil u toho, kdy Josef Dobeš obhajuje testy v 5. a 9. třídách tím, že „mentálně retardovaný měl ve starém systému možnost dosáhnout na titul bakalář". Od člověka, který musí své podřízené po nocích a v podroušeném stavu psát seminární práce, aby vůbec dostala zápočet, to opravdu sedí...
Josef Dobeš v rozhovoru do krve brání svůj nápad na testování žáků 5. a 9. tříd, proti kterému se v současné době přidaly i odbory, které Josefa Dobeše kritizují i kvůli financování škol a platovým tabulkám, za což já osobně kritizuji ministra školství dlouhodobě. Jsem rád, že mám v tomto podporu i samotných učitelů, kteří jsou s dětmi v každodenním styku a vědí, že podle výkonů v jednom testu v páté třídě nelze hodnotit studijní předpoklady jednotlivých žáků. Pokud tedy Josef Dobeš testování v 5. a 9. třídách bere jako faktickou kastaci dětí, nemá ve své funkci co dělat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marcel Chládek