Rada hlavního města Prahy přijala 21. února usnesení, kterým se převádí nevyčerpané prostředky na sdělovací prostředky a PR aktivity z roku 2011 do letošního rozpočtu. Dochází tím k navýšení rozpočtu magistrátního odboru komunikace ze stávajících 73 milionů korun na celkových téměř 100 milionů Kč. „Nemohu souhlasit s tímto nehospodárným nakládáním s veřejnými prostředky v době, kdy se o desítky milionů korun snížil rozpočet města na školství nebo v sociální oblasti,“ zdůraznil předseda Klubu zastupitelů za ČSSD Petr Dolínek.
Vedení pražské radnice rovněž uzavřelo v lednu smlouvu s TV Metropol na odvysílání spotů o hlavním městě Praze, která z magistrátního rozpočtu odsaje 6 milionů Kč. Navíc tato smlouva byla podepsána bez vyhlášení otevřeného výběrového řízení a hodnota plnění ze strany města byla stanovena tak, aby vešla do částky, o které nemusí být rozhodováno Radou. „Koalice tak vynakládá za nejasných okolností zbytečné miliony za mediální prezentaci, kterou v době úspor určitě může oželet,“ doplnil Dolínek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy