Žádnou novou firmu s názvem Bleskmobil úřad nezaregistroval. Telefonica chce zákazníkům namluvit, že je tu nová kunkurence, ale ta stále neexistuje. je to jen marketingový trik, říká poslanec Jan Husák (TOP 09), předseda sněmovního podvýboru pro elektronické komunikace a ICT průmysl.
Bleskmobil není nový mobilní operátor, protože se v podstatě jedná jen o „dealera firmy Telefonica“ a vydavatelství Ringier Axel Springer CZ slouží jen jako reklamní nástroj na její službu, kterou provozuje s názvem „Bleskmobil“. A dokonce to není ani poprvé. Už od roku 2010 na stejném principu spolupracoval Vodafone se společností Makro poskytující mobilní služby pod názvem Mphone.
Podle průzkumu, který si poslanec Husák nechal zpracovat loni v září, platí Češi za volání z mobilních telefonů v průměru dvakrát víc než Poláci a téměř šestkrát víc Rakušané. Snížení cen volání o polovinu, které avizuje BLESKmobil, proto není ani žádnou cenovou revolucí, ale jen celoevropský standard. „Od roku 2010 žádám operátory, aby ceny za mobilní volání a internet snížily minimálně na polovinu, protože ceny za volání v Česku patří mezi nejdražší v Evropě“, zdůraznil Husák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09