Hovořím o miliardách tunelovaných z Českých drah, SŽDC, ale i ŘSD. Ticho po pěšině je rovněž v kauze D47, kde společnost EUROVIA a bývalí manažeři ŘSD čelí trestním oznámením z mé strany, ale i ze strany členů ŘSD.
Změna politické příslušnosti ministra jasně ukázala i změnu v přístupu řešení korupce. V případě vyšetřování D47 bych čekal hlasité prohlášení „je třeba viníky potrestat“ namísto tiché deklarace „musí se to opravit“ a již zmiňované ticho po pěšině či dokonce snad i bojkot vyšetřování po setkání s vedením EUROVIA. Útěchou mi snad může, kromě trestních oznámeni z ŘSD, která mohou být kdykoliv stažena, vyšetřování policie mých trestních oznámení a to jak na vedení EUROVIA i ŘSD.
Dalším sporem s ministrem Dobešem byly podivné transakce na SŽDC a Českých drahách, rovněž za miliardy korun, a to ještě v dobách jeho působení ve výkonné radě VV. Již tehdy jsem požadoval odvolání pana Žaludy z postu generálního ředitele a zejména pak náměstka Hampla z dozorčích rad ŠZDC a Českých drah. Dlouhodobě jsem ho upozorňoval na připravované "zlodějiny" na konkrétních investičních akcích a konfrontoval ho písemnou formou. Jakmile tyto transakce budou „odsoutěženy“ budu požadovat trestně právní zodpovědnost od všech zúčastněných včetně ministra Dobeše.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš Jarolím