Ministerstvo průmyslu a obchodu odstartovalo informační kampaň na podporu vzdělávání ve středoškolských průmyslových oborech. Kampaň se sloganem „I řemeslo může být cesta k úspěchu" míří především na rodiče žáků posledních ročníků základních škol a na mladé lidi ve věku, kdy se rozhodují, jakým směrem se vydají po základní škole. Cílem je reagovat na potřebu firem a přispět ke zvýšení atraktivity technických oborů vzdělávání.
„Z výzkumů, které máme k dispozici, jednoznačně vyplývá, že zvýšení zájmu o technické vzdělávání je jednou ze základních podmínek pro zajištění kvalitních a plně kvalifikovaných zaměstnanců v průmyslových oborech, jejichž nedostatek se stává stále akutnějším problémem našeho pracovního trhu. Tato skutečnost se také negativně projevuje ve schopnosti českých firem uspět v mezinárodní konkurenci na zahraničních trzích," konstatuje ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.