MPO: Televizní kampaň podpoří zájem o technické vzdělání

29.11.2011 18:18 | Zprávy

Ministerstvo průmyslu a obchodu pomáhá řešit nedostatek technických specialistů na pracovním trhu.

MPO: Televizní kampaň podpoří zájem o technické vzdělání
Foto: Redakce
Popisek: Ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba

Ministerstvo průmyslu a obchodu odstartovalo informační kampaň na podporu vzdělávání ve středoškolských průmyslových oborech. Kampaň se sloganem „I řemeslo může být cesta k úspěchu" míří především na rodiče žáků posledních ročníků základních škol a na mladé lidi ve věku, kdy se rozhodují, jakým směrem se vydají po základní škole. Cílem je reagovat na potřebu firem a přispět ke zvýšení atraktivity technických oborů vzdělávání.

„Z výzkumů, které máme k dispozici, jednoznačně vyplývá, že zvýšení zájmu o technické vzdělávání je jednou ze základních podmínek pro zajištění kvalitních a plně kvalifikovaných zaměstnanců v průmyslových oborech, jejichž nedostatek se stává stále akutnějším problémem našeho pracovního trhu. Tato skutečnost se také negativně projevuje ve schopnosti českých firem uspět v mezinárodní konkurenci na zahraničních trzích," konstatuje ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Ministerstvo průmyslu a obchodu

migranti

Podle vás nyní budeme moci účinněji prosazovat návraty nepřijatých migrantů, ale co EU udělala v boji s nelegální migrací, která je podle mě ten hlavní problém?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministryně Černochová: Stát nejsou jen hranice, ale hodnoty a ideje

22:14 Ministryně Černochová: Stát nejsou jen hranice, ale hodnoty a ideje

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k 28. říjnu.