V době od 27. července do 12. srpna fungovala konzulární služba pro české občany nejen v budově velvyslanectví, ale i v Českém olympijském domě, kde byl každý den přítomen konzulární pracovník. Kromě pomoci poskytoval i běžné informace, např. o možnosti zasílání peněz z ČR, získání platných dokladů, matriční i ověřovací agendě, postupech britské policie, k možnostem řešení různých životních situací v Londýně apod.
Po dobu OH byla zřízena zvláštní telefonní linka pro české občany v nouzi, která byla v provozu společně s obvyklou linkou konzulární služby.
Sedm turistů bylo okradeno o doklady, popř. i o peníze, a to zejména v ubytovacích zařízeních nebo v dopravních prostředcích. Ve třech případech poskytovalo velvyslanectví radu a pomoc fanouškům, kteří byli podvedeni při rezervaci ubytování.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Politické neziskovky
Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.
Další články z rubriky
21:02 Peštová (ANO): Paní Richterová, jste obyčejní pokrytci. Nic jiného
Projev na 2. schůzi Poslanecké sněmovny 14. listopadu 2025 k postům ve výborech sněmovny.
- 20:06 Nacher (ANO): Vy jste měli samostatný klub se čtyřmi poslanci, pane Bartoši
- 19:06 Bartoš (Piráti): Řízení výborů bylo vždy rozděleno rovnoměrně
- 18:02 Fiala (SPD): Poslanci ostatních stran vás volit nechtějí, Piráti
- 17:03 Urbanová (STAN): Piráti nedostali místa ve vedení. Nesouhlasím. Je to křivda
- 16:04 Bartoš (Piráti): Korupce je zásadní problém. Odkloněné peníze nám chybí v rozpočtu



