V době od 27. července do 12. srpna fungovala konzulární služba pro české občany nejen v budově velvyslanectví, ale i v Českém olympijském domě, kde byl každý den přítomen konzulární pracovník. Kromě pomoci poskytoval i běžné informace, např. o možnosti zasílání peněz z ČR, získání platných dokladů, matriční i ověřovací agendě, postupech britské policie, k možnostem řešení různých životních situací v Londýně apod.
Po dobu OH byla zřízena zvláštní telefonní linka pro české občany v nouzi, která byla v provozu společně s obvyklou linkou konzulární služby.
Sedm turistů bylo okradeno o doklady, popř. i o peníze, a to zejména v ubytovacích zařízeních nebo v dopravních prostředcích. Ve třech případech poskytovalo velvyslanectví radu a pomoc fanouškům, kteří byli podvedeni při rezervaci ubytování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Nemocnice
Prý chcete jako ministr postavit v Praze novou nemocnici. Uvědomujete si, že jsou i jiná města, která by novou nemocnici potřebovali mnohem víc? A co ze všeho nejvíc, tak doktory, abyste za nimi nemusel dojíždět desítky km?
Další články z rubriky

4:29 Metnar (ANO): NATO musí zaujmout jednoznačný a silný postoj
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dopadu ruských dronů na polské území.
- 22:32 Dostál (Stačilo!): Děs a hrůza v rozsahu přes hodinu
- 21:02 Rozvoral (SPD): Navrhneme kompletní přepracování státního rozpočtu ve prospěch českých občanů
- 20:06 Nerudová (STAN): Ukrajina patří do Evropské unie
- 19:03 Fiala (SPD): Zastavme zákaz aut na spalovací motory
- 18:02 Premiér Fiala: NATO je obranný pakt, paní Konečná