V době od 27. července do 12. srpna fungovala konzulární služba pro české občany nejen v budově velvyslanectví, ale i v Českém olympijském domě, kde byl každý den přítomen konzulární pracovník. Kromě pomoci poskytoval i běžné informace, např. o možnosti zasílání peněz z ČR, získání platných dokladů, matriční i ověřovací agendě, postupech britské policie, k možnostem řešení různých životních situací v Londýně apod.
Po dobu OH byla zřízena zvláštní telefonní linka pro české občany v nouzi, která byla v provozu společně s obvyklou linkou konzulární služby.
Sedm turistů bylo okradeno o doklady, popř. i o peníze, a to zejména v ubytovacích zařízeních nebo v dopravních prostředcích. Ve třech případech poskytovalo velvyslanectví radu a pomoc fanouškům, kteří byli podvedeni při rezervaci ubytování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Ke zvýšení porodnosti
Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...
Další články z rubriky

23:08 Gregorová (Piráti): Musíme dát utrum firmám, které obcházejí ruské sankce
Europoslankyně Markéta Gregorová se jako jediná česká zástupkyně účastnila Kyjevského bezpečnostního…
- 21:03 Pomahač (Zelení): Cestou k o živení je dekarbonizace automobilového průmyslu
- 20:07 Primátor Svoboda: Získaných 325 milionů nám umožní pokračovat v klíčových opravách a modernizacích
- 19:05 Laudát (KAN): Nová situace zastihla Evropu nepřipravenou
- 18:09 Premiér Fiala: Dějiny jasně ukazují, že agresora nelze zastavit ústupky nebo pasivitou
- 17:17 Okamura (SPD): Chceme mír a už ani haléř Ukrajině!