Dokud lépe nevzděláme své děti a sami sebe, tak takováhle ***** budou bohužel fungovat.
Tenhle typ inzerátů prakticky potřebuje "mediální sebeobranu", zkušenost s propagandou nové doby (upřímně řečeno kam se na tohle hrabou aeronety a sputniky) a téměř jakýsi úzus, že ten kdo manipuluje a hraje hru "účel světí prostředky", je nedůvěryhodný.
Dokud si jako národ nevybudujeme nové "obranné látky" v boji s obdobnou marketingovou propagandou, projdeme si asi ještě drahnou chvíli obdobím, kdy volby vyhraje lepší marketér a větší hovado.
Je nějaké řešení? Podle mě pouze dlouhodobé, má-li mít nějaký smysl.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Líbí se mi, že umíte uznat svou chybu.
Ale jak to tedy vlastně bylo? Vy jste s STB opravdu spolupracoval? A kdy přesně jste spolupráci ukončil?
Další články z rubriky
11:16 Václav Klaus: Odešel velký a mimořádný člověk
Kardinál Duka byl velký a mimořádný člověk a jeho odchod je velikou ztrátou nejen pro naši katolicko…
- 23:08 Vrecionová (ODS): Agrofertizace 2.0?
- 21:03 Zahradil: Místo gest a pozérství skutečná zahraniční politika
- 20:07 Štefec (Stačilo!): Vydírání tak říkajíc prozápadní, a tudíž demokratické
- 19:05 Rakušan (STAN): Vyzýváme poslance ANO, aby nevolili trestně stíhaného kandidáta
- 18:09 Šichtařová (Svobodní): Největší úspěch programového prohlášení




