Dokud lépe nevzděláme své děti a sami sebe, tak takováhle ***** budou bohužel fungovat.
Tenhle typ inzerátů prakticky potřebuje "mediální sebeobranu", zkušenost s propagandou nové doby (upřímně řečeno kam se na tohle hrabou aeronety a sputniky) a téměř jakýsi úzus, že ten kdo manipuluje a hraje hru "účel světí prostředky", je nedůvěryhodný.
Dokud si jako národ nevybudujeme nové "obranné látky" v boji s obdobnou marketingovou propagandou, projdeme si asi ještě drahnou chvíli obdobím, kdy volby vyhraje lepší marketér a větší hovado.
Je nějaké řešení? Podle mě pouze dlouhodobé, má-li mít nějaký smysl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
EU
Napsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme?
Další články z rubriky

23:08 Hlaváček (STAN): V Praze 11 vznikne nová městská čtvrť
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k bytové výstavbě v Praze
- 21:03 Kordová Marvanová: Svátek demokracie na pražském zastupitelstvu
- 20:07 David (SPD): Nedůvěra von der Leyenové za projev, podporující válku
- 19:05 Hřib (Piráti): Můj návrh zákazu elektrokoloběžek znovu projedná rada
- 18:09 Seďa (SOCDEM): "Demokraté" neunesou diskusi a dialog
- 17:17 Kalousek: Jako když mluvíte do zdi