Superoperator vstoupil do Česka letos v únoru. Během představení aplikace jste prezentovali cíl dostat pod aplikaci a takzvaně digitalizovat všechny automyčky v zemi. Jak předsevzetí plníte?
Řekla bych, že se to daří dobře. Se společností Benzina digitalizujeme jejich sedm posledních nedigitalizovaných portálových myček a poté se pustíme do ručních boxů. Takže s Benzinou budeme do konce roku asi na 100 procentech všech jejích myček. Náš další velký partner je MOL. A v jeho případě už na podzim bude jasné, jestli se projekt rozšíří i na další z jeho myček. Kromě velkých sítí ale připojujeme i soukromé majitele a například i velmi populární ruční boxy v Praze, v Českém Krumlově a různě po republice.
Když jste aplikaci v únoru představovali, operovali jste s číslem 96 zapojených automyček. Jak jste za půl roku pokročili?
Aktuálně máme zapojených 108 myček, přičemž portálových myček je v Česku kolem čtyř až pěti set. Máme ale ambici v České republice digitalizovat nejen portálové myčky, ale úplně všechny, a to i ruční boxy. Náš software tak, jak je naprogramovaný, to dokáže.
Kolik jste získali nových uživatelů?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jonáš Kříž