Co říkáte na kampaň Spolu?
Předvolebním kampaním je vyčítána ztráta obsahu a já nemůžu nesouhlasit. Toto pojetí začalo nejpozději před tuctem let, kdy si Akce nespokojených občanů 2011 tehdy už pod označením ANO 2011 začala klestit cestu do Sněmovny, aniž by se obtěžovala připravit volební program – ten přece nikdo nečte, tak proč s ním ztrácet čas. A ostatní subjekty, vidouce úspěch Babišovy politické divize, vyhodnotily přechod od tradičního souboje politických tezí typu „nižší daně“ versus „více jistot“ k marketingu vytěsňujícímu politiku jako cestu k úspěchu.
Takže pokud PR agentura přijde s myšlenkou, že modrá je okoukaná, hoďte tam zelenou a oranžovou, nezaváhají ideově znejistění politici ani na vteřinu a poděkují a za dobré doporučení a radu k nezaplacení možná i zaplatí. K tomu nějaký slogan typu „kdo není s námi, je proti nám“, aby se v něm mohl najít každý, kdo chce stát na správné straně, kdo by nechtěl?! - ať už je jí cokoliv, a skvělý výsledek se nemůže nedostavit.
Před časem jsem podobnému přístupu dal název „semaforové chování“. Pokud stojím na křižovatce a jdu tam, kde zrovna svítí zelená, určitě někam dojdu rychleji. Ale jen těžko tam, kam jsem dojít původně chtěl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala