V obsáhlém rozhovoru pro ParlamentníListy.cz se věnuje také mediálním výpadům proti hlavě státu a „bere si na paškál“ veřejnoprávní médium - Český rozhlas, který se podle něj velmi bulvarizuje. O mediokracii, okouzlení sebou samým a možném konci novinářského řemesla, to vše tu beze zbytku najdete.
Jak se podle vás chovala média v předvolebním komunálním boji?
Rozebírat chování celostátních médií v období před komunálními volbami je tak trochu bezpředmětné. Média s celostátním dopadem řešila skutečně velká města, jako je Praha, Brno, Ostrava, případně menší z velkých měst, pokud se tam vyskytlo dostatečně zajímavé a nosné téma, pokud se před volbami vyskytl menší či větší skandálek nebo rarita týkající se kandidátky. Řešit komunální předvolební kampaň na celostátní úrovni je vlastně nesmyslné, ani to dost dobře nejde.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala