Zatím vede z pomezí Středočeského a Jihočeského kraje do Tábora a od zítřka i do Veselí nad Lužnicí. Právě dnes byl slavnostně předán do provozu pětadvacetikilometrový úsek mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí.
Do původního časového harmonogramu zasáhly letošní povodně a tak si spuštění provozu prošlo složitou peripetií. Celkově nabraly práce na stavbě několikaleté zpoždění. Už v roce 1997 totiž projekt vypadnul ze seznamu dopravních priorit ministerstva dopravy. Poté vzniklo obecně prospěšné sdružení na podporu dostavby D3, jehož jsem se stal členem.
Představitelé KSČM v Zastupitelstvu Jihočeského kraje a Poslanecké sněmovně toto sdružení dlouhodobě podporovali, a tak se nakonec na jednání Kontrolního výboru Poslanecké sněmovny podařilo prosadit závěr Nejvyššího kontrolního úřadu, na jehož základě došlo k opětovnému zařazení stavby do seznamu prioritních dopravních staveb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: KSČM