„Návštěva kontrolora se koná v utajení - kontrolor se nepředstaví a chová se jako běžný návštěvník infocentra. Zajímá se o tipy na výlety, propagační materiály, restaurace a podobně. Během své návštěvy sleduje celou řadu faktorů, které následně vyhodnotí. Všímá si například nabídky propagačních materiálů a jejich aktuálnosti, úrovně komunikace pracovníků a jejich přístupu k zákazníkům,“ uvedla Hana Suchánková z Turistického informačního centra Břeclav.
Jak dodala, v loňském roce břeclavské infocentrum na základě výborných výsledků této kontroly opět obhájilo certifikát oficiálního informačního centra. „Letos jsme si tuto kontrolu objednali znovu jako nadstandardní službu, abychom získali zpětnou vazbu a ověřili si, jak nás vnímají návštěvníci. Byla zdarma a velmi mě těší, že pokračujeme v dobře nastavené práci a že od nás zákazníci odcházejí spokojení a s dobrými dojmy,“ doplnila Suchánková.
Kontrolor hodnotí značení TIC a otevírací dobu, exteriér a vybavenost, přístup pracovníků, nabídku služeb. Nechybí ani subjektivní dojem. „Pracovnice byla po celou dobu jednání milá a usměvavá, cestu a výchozí body mi zakreslila do mapy, kterou mi na závěr dala. Mluvila hezkou češtinou, vše vysvětlovala jasně a srozumitelně,“ stojí v závěrečné zprávě u spokojenosti s pracovníkem centra. U subjektivního dojmu pak „návštěvník“ popisuje: „V TIC jsem byl spokojen s přístupem pracovnice, která byla milá a usměvavá, dobře mi poradila. K dispozici bylo velké množství propagačních a upomínkových předmětů.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: breclav.org