Veřejnost se s projekty začne seznamovat od soboty 13. října prostřednictvím šifrovací hry Brno, co není (ZDE). Strategické projekty přiblíží lidem už druhé klání hry Brno, co není. Na úspěšné jarní kolo, kterého se zúčastnilo na tisíc lidí, naváže příští týden podzimní část. Hrát ale může kdokoli, začíná se od nuly. Pravidla i zážitkové ceny představila v rozhlasovém pořadu Echo speciál vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů Magistrátu města Brna Barbora Podhrázská.
Prvním bohunickým strategickým projektem je projekt parkovacího domu P+R. Podobných domů by mělo vzniknout v Brně v následujících letech celkem devět. "V současné době jsou již dokončeny geologické průzkumy v místě budoucích staveb, probíhá zpracování studie proveditelnosti. Podle potřeby budou fungovat ve třech režimech. Buď jako parkoviště Park and Ride, nebo pro návštěvnické parkování, případně je budou moci lidé využívat k rezidentnímu parkování. Vybrané lokality jsou v současné době v ulicích Šumavská, Černopolní, Střední, Královo Pole nádraží, Purkyňova, Tvrdého, Jihlavská, Jemelkova a u výstaviště, tak aby byly podchyceny příjezdy do celého města,“ přiblížil technický ředitel Brněnských komunikací a projektový manažer parkování Aleš Keller.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV