Před zahájením prací bylo nutné prostudovat hlavně archivní materiály, ale i vyzpovídat pamětníky a dlouholeté zaměstnance podniku. Následně přišlo na řadu shánění dílů, které jsou u vozů K2 typické, ale už se běžně nepoužívají. „Jednalo se třeba o svítilny, povrchové materiály v interiéru, sedadla, prvky kabiny řidiče nebo vnější oplechování. To je provedeno přinýtovanými vlnitými plechy, aby bylo dosaženo co největšího odlehčení tramvaje,“ vysvětlil Jiří Černý z technického odboru DPMB.
Některé díly bylo potřeba koupit, jiné vyrobit, některé se našly přímo v DPMB. Dokonce se měnilo, a to s jinými dopravními podniky, třeba bratislavským a pražským.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky
22:12 Ostrava: Zájem o menstruační vložky v ostravských školách je značný
Letos již podruhé zajistila Ostrava distribuci menstruačních vložek do svých 54 základních škol, jej…
- 19:09 Kladno: Rekonstrukce náměstí Svobody odstartuje počátkem září
- 16:13 Liberec: Obnova zdí v Zahradě vzpomínek
- 13:14 Pardubice usnadní práci pečovatelům. Nová parkovací místa urychlí domácí péči
- 10:07 I kontejnery tvoří veřejný prostor. Brno přijalo standardy sjednocující jejich vzhled
- 20:36 Roudnice nad Labem: V červenci probíhá čipování popelnic, přistavte tu svou