Jana Tichá Janulíková vystudovala muzikologii a marketing. Pracovala v produkci Janáčkovy opery ND Brno a jako asistentka šéfa opery, později jako vedoucí marketingu opery. Má za sebou několik let působení na JAMU v pozici lektorky a konzultantky pro rozvoj a řízení obecně prospěšné společnosti Opera na cestách. Řadu let vedla hudební časopis Opus musicum jako šéfredaktorka a pro stejnojmennou obecně prospěšnou společnost zajišťovala i marketing a fundraising.
„Ráda bych vybudovala z Turistického informačního centra profesionální organizaci, která bude zajišťovat kvalitní informační servis a marketingovou a komunikační podporu městu Brnu a veškerému dění ve městě Brně,“ shrnula J. Janulíková, o co bude v nové funkci usilovat.
„Jsem člověk, který raději navazuje na věci, nechtěla bych apriori šlapat na to, co bylo. V TIC existují projekty, které mají potenciál – například turistický portál Gotobrno, tyhle stránky je třeba rozšířit, nabízet informace v několika cizích jazycích a celkově zkvalitnit,“ řekla Janulíková s tím, že právě portál bude jedním z prvních úkolů, do nichž se pustí.
TIC města Brna čeká v nejbližších týdnech odborný audit zaměřený na hospodaření s majetkem a další činnosti v letech 2010-2014.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Brno.cz