Starý systém závad a nedostatků, který ve městě funguje od roku 2011, totiž nahradí moderní aplikace „ProblemReport“. Ta funguje pro chytré telefony se systémem Android nebo přes odkaz na webových stránkách města.
„Jedná se o moderní aplikaci, díky které mohou lidé nahlašovat závady prostřednictvím zařízení, které mají u sebe 24 hodin denně – mobilního telefonu. Dosavadní systém fungoval tak, že odpověď se lidé dozvěděli jen z webových stránek města. V rámci nového systému budou informováni o stavu řešení prostřednictvím svého e-mailu. Navíc díky aplikaci v chytrém telefonu mohou závadu odeslat přímo z místa. Stačí závadu vyfotit a přes aplikaci poslat příslušnému pracovníkovi úřadu. Systém tak bude efektivnější a rychlejší nejen pro občany, ale také pro úřad. Každý z občanů tak může snadno přispět ke zlepšení prostředí, ve kterém žije,“ uvedl českolipský místostarosta Juraj Raninec s tím, že systém funguje zdarma a bez nutnosti registrace. O tom, jak se problém řeší, budou lidé informování přes zadaný e-mail.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV