„IGY Centrum od počátku pandemie pomáhá, jak to jen jde. Ochrannými rouškami jsme vybavili pracovníky v otevřených obchodech a provozovnách, zákazníky, ke vchodům jsme umístili stojany s dezinfekcí k volnému použití a dohlížíme na to, aby ochranné pomůcky nabízely i naše prodejny. Našim zákazníkům nabízíme nově i roušky k zakoupení, kus za šedesát korun, přičemž celá částka putuje charitě,“ říká Pavlína Jandová, marketingová manažerka IGY Centra, které spadá do skupiny CPI PROPERTY GROUP. Nápad přeměnit klasické nápojové automaty na něco, co lidi aktuálně více využijí k ochraně svého zdraví, je podle ní skvělý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV