„Nosnou konstrukci tvoří ocelový oblouk s dolní mostovkou, délka přemostění je 39 metrů. Založení bude provedeno pomocí mikropilot, navazující spodní stavba bude železobetonová, stejně tak opěrné stěny, mostní křídla a úhlové zdi. Úhlové zdi budou sloužit jako základ pro přístupové rampy, kterými se překonávají výškové rozdíly mezi novým mostem a stávajících úrovní terénu na obou březích. V rámci levé rampy bude vložen další ocelový mostní objekt o délce 17 metrů. Zemní tělesa v okolí opěr a ramp budou zpevněna kamennou rovnaninou. Vrchní vrstva lávky bude provedena z přímopochozí izolace, na povrchy nájezdových ramp bude použita betonová dlažba a živice. Podél bude umístěno ochranné zábradlí, odvodnění lávky zajistí drenážní geotextilie a bodové odvodňovače. V rámci stavby bude rovněž provedeno vodorovné a svislé dopravní značení,“ uvedl podrobněji k technickým parametrům náměstek primátora Petr Holický.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV