Most bude muset kraj v poměrně brzké době rekonstruovat, což s vědomím toho, že se Mánesova před necelými třemi roky kompletně opravovala, zamrzí. Znamená to další a vlastně zbytečnou uzavírku pro město stěžejní Mánesovy ulice. Škoda, že se nevyužila velká uzavírka před třemi roky.
Zanedbání údržby a podcenění technického stavu mostu na jedné z hlavních krajských dopravních tepen metropole přinese další výrazné dopravní komplikace. Kamiony a velké nákladní vozy budou muset využívat alternativních tras, což bude znamenat zvýšenou koncentraci dopravy i v dalších částech města, zejména na dnes již přetížené ulici Na Dlouhé louce, Strakonické, Zanádražní a dalších. Daleko horší situace pak nastane při rekonstrukci mostu, kdy bude muset být zřejmě odkloněna veškerá doprava, což bude mít dopad na dopravní situaci v celém městě.
„Je smutnou pravdou, že městu nepomáhají ke zlepšení dopravy zpoždění velkých dopravních staveb, které staví stát prostřednictvím Ředitelství silnic a dálnic – ať už je to stavba dálničního obchvatu D3, kde jsme podle původních plánů již měli jezdit, stavba Severní spojky z Okružní ke Globusu, kterou ještě ŘSD ani nezahájilo (důvodem je situace z roku 2019, kdy ŘSD neřešilo negativní stanovisko Policie ČR a jejich žádost o územní rozhodnutí kraj tehdy vrátil k novému projednávání) i současná oprava Strakonické, která znesnadňuje život řidičům i cestujícím“, uvádí primátor města Jiří Svoboda.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV