Worksjop pořádá agentura CzechTourism ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu za podpory kraje a města. Hlavním smyslem je představit turistickou nabídku a navázat nová obchodní partnerství v oblasti cestovního ruchu. Pro jihočeskou metropoli to bude ideální příležitost představit se všem nákupčím jako atraktivní sebevědomá turistická destinace, ukázat jim svůj půvab a přitažlivou krásu.
„ Pro rozvoj našeho města je cestovní ruch velmi perspektivní oblast s významným ekonomickým dopadem do budoucna. Proto jsme samozřejmě rádi, že se tato významná akce koná právě tady. Rozhodně máme v této sféře co nabídnout,“ říká náměstek primátora Viktor Vojtko.
Travel Trade Day je platformou pro obchodní jednání českých podnikatelů, regionů a dalších subjektů aktivních v oblasti příjezdového cestovního ruchu s mezinárodními nákupčími prostřednictvím B2B workshopů, které proběhnou formou série předem sjednaných schůzek. Druhý den je pak plánován workshop s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV