Úřad bude od pondělí 26. dubna 2021 vykonávat veškeré agendy bez omezení, pro komunikaci s klienty ale nadále preferuje elektronickou formu prostřednictvím e-mailu, telefonu, datových zpráv, pošty nebo přes podatelnu.
„K vyřízení záležitostí už sice nebude nutné, aby se klienti objednávali, přesto rezervaci termínu na úřadu doporučujeme. Pro klienty je to pohodlný způsob, nemusí trávit čas čekáním, než na ně přijde řada a mají jistotu, že v objednaný čas se jim bude úředník věnovat,“ uvádí tajemník městského úřadu Radim Rouče.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV