"Pořizovali jsme ji kvůli zkapacitnění přepravy. Dnes díky této technologii vozíme 6 až 7 tun v jednom kontejneru. Na jeden svoz, který zahrnuje auto a vlek pak na třídící linku do Teplic odvezeme 12 až 14 tun, oproti dřívějším cca 4 tunám," uvádí Petr Thieme, vedoucí provozu Technických služeb Děčín.
Snížil se tak počet cest, které je s odpadem na třídící linku nutné absolvovat. V současné chvíli stačí jedna jízda týdně. Menší je pak také hluk a nepořádek na překladišti ve sběrném dvoře. „Je skvělé, že technické služby modernizují svůj provoz, a tím zefektivňují celý proces svozu a likvidace odpadů ve městě. A v neposlední řadě, snížením frekvence přepravy plastů na třídící linku do Teplic, se celý proces i zlevňuje“, dodává Anna Lehká, náměstkyně primátora.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV