Město se při tvorbě produktu inspirovalo hrou Play Broumovsko. „Neustále se hovoří o spolupráci se ZOO Dvůr Králové a s Kuksem, tedy místy, kam přijede velké množství turistů, zdrží se, ale do města už nedojedou. Když se tedy tvořila nová komise cestovního ruchu, dbali jsme na to, aby v ní zástupci zoo i Revitalizace Kuks byli. Nezapomněli jsme ani na podnikatele z oblasti cestovního ruchu,“ uvedla místostarostka Dvora Králové nad Labem Alexandra Jiřičková a pokračovala: „Právě v rámci komise vznikl nápad vytvořit společný produkt, kterým by se oblast Královédvorska mohla prezentovat. Produkt by obsahoval největší zajímavosti regionu a jako bonus hru pro turisty, která by je přiměla v regionu zůstat, ubytovat se, navštívit pamětihodnosti, restaurace a něco si u místních podnikatelů koupit. Vznikl tak nápad vytvořit regionální turistickou hru s pracovním názvem ´Užijte si Královédvorsko´, která má tyto ambice.“
Město by rádo získalo pro produkt partnery z řad podnikatelů. „Potřebovali bychom 20 až 30 partnerů, kteří by do hry vstoupili,“ sdělila místostarostka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV