O deset let později vysílá do světa Turistické informační centrum Frýdek≈Místek jeho upgradované vydání, které získává v letošním ročníku prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG třetí místo v kategorii Mapy měst a regionů.
Již od prvního vydání byl tento propagační materiál turisty velmi žádán. „Udělali jsme v průběhu let několik dotisků, ale v loňském roce jsme po analýze změnili vzhled z kapesní brožury formátu DL na mapu. Ptali jsme se návštěvníků našich informačních center, na veletrzích, turistů, jak by si představovali pro ně ideálního průvodce, pokud by chtěli vydat na nejvyšší vrchol Moravskoslezských Beskyd. Díky tomuto průzkumu vznikla mapa, která obsahuje 19 různých tras, jak se dostat na Lysou horu,“ vysvětluje změnu ředitelka Turistického informačního centra Frýdek≈Místek Monika Konvičná.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.




