V souvislosti s epidemií koronaviru muselo středisko Luna zakázat návštěvy. „Byli jsme tak postaveni před jasný úkol, využít současné elektronické komunikační prostředky a díky nim zajistit kontakt pro naše klienty se svou rodinou a blízkými osobami. Naši senioři si na netradiční způsob hlasového i obrazového kontaktu velmi rychle zvykli a kladných hodnocení se nám dostává i od jejich blízkých, kteří tuto jedinou možnou formu kontaktu vítají,“ okomentovala nový způsob komunikace klientů s rodinami vedoucí sociálního útvaru střediska Luna Tamara Šeligová a dodala: „Odměnou pro nás jsou spokojené tváře po každém absolvování takovéto netradiční soukromé telekonference nebo videokonference. A to i například z několika míst současně, takže se při videokonferenci vidí rodinní příslušníci, kteří by se při běžných okolnostech v našem domově možná ani nepotkali.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV