Hradec Králové: Lev Gustík získal ocenění Nejlepší turistický produkt

22.04.2021 12:59

Letní kampaň města Hradec Králové a destinačního managementu Hradecko „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ získala v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2020/2021 první místo v kategorii Nejlepší turistický produkt. Oblíbený projekt bude pokračovat i v letošním roce.

Hradec Králové: Lev Gustík získal ocenění Nejlepší turistický produkt
Foto: hradeckralove.org
Popisek: Pohled na historické náměstí v Hradci Králové

„Projekt byl určený jak Hradečanům, tak návštěvníkům města a okolí v době letních prázdnin. V soutěži vyhlašované komunikační agenturou COT group jsme se lvem Gustíkem zvítězili v kategorii Nejlepší turistický produkt. Porota hodnotila především nápaditost, propojení s jinými produkty a službami, oslovení cílové skupiny, obchodovatelnost a také pozitivní přínos pro daný region,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek.

Podle hodnocení poroty je „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ zábavně zpracovaná kampaň, která přiblíží Hradec Králové zástupcům nejmladší cílové skupiny a dopřeje jim zábavné poznávání destinace. „Lev Gustík se stal výrazným symbolem letního putování po Hradci Králové a oblibu si získal nejen u dětí, ale i u jejich rodičů a prarodičů. Ve spolupráci se zapojenými subjekty bude aktivně pokračovat i v letošním roce,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek.

Společná letní soutěžní kampaň města Hradec Králové a destinačního managementu Hradecko vznikla v létě 2020 na podporu cestovního ruchu po jarní vlně epidemie covid-19. Cílem kampaně bylo nalákat zejména rodiny s dětmi do deseti let k návštěvě města a zajímavostí Hradce Králové a Hradecka a k využití ubytovacích kapacit ve městě. Průvodcem kampaní je hradecký lev Gustík – postava lva vychází z městského znaku, na kterém lev drží písmeno G. Písmeno G symbolizuje název města Hradec, dříve nazývaného Gradec. Proto i jméno lva Gustíka začíná písmenem G.

Do kampaně se zapojilo 31 atraktivit v Hradci Králové a 13 subjektů na Hradecku. Gustík zval třeba k výstupu na Bílou věž, k plavbě na parníčku, jízdě turistickým vláčkem, lákal k hravému poznávání světa loutek v Labyrintu Divadla Drak, k objevování vesmíru ve Hvězdárně a planetáriu nebo zkoumání obnovitelných zdrojů v labské elektrárně Hučák. Vybízel také k zábavným a naučným procházkám v městských lesích, pátrání po lvích motivech v ulicích města, vodním hrátkám anebo k adrenalinovým aktivitám.

K projektu vznikl nový web (ZDE), propagační materiály i reklamní předměty. Na navštívených místech děti sbíraly samolepky, které lepily do hrací karty, za všech osm samolepek získaly odměnu v infocentru na Eliščině nábřeží ve formě dřevěné magnetky lvíčka Gustíka a CD s pohádkami z městských lesů. Projektu „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ se podařilo aktivně zapojit dosud největší počet aktérů cestovního ruchu. V rámci soutěže bylo za zakoupené vstupenky nebo splnění úkolů rozdáno 35 tisíc obrázkových samolepek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

návrat Ukrajinců

Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Turnov: Ovce na dvoře i prevence šikany

22:28 Turnov: Ovce na dvoře i prevence šikany

Experti na školství vyrazili za inspirací do holandských škol. Třicet osm zástupců škol z celého Čes…