„Projekt byl určený jak Hradečanům, tak návštěvníkům města a okolí v době letních prázdnin. V soutěži vyhlašované komunikační agenturou COT group jsme se lvem Gustíkem zvítězili v kategorii Nejlepší turistický produkt. Porota hodnotila především nápaditost, propojení s jinými produkty a službami, oslovení cílové skupiny, obchodovatelnost a také pozitivní přínos pro daný region,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek.
Podle hodnocení poroty je „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ zábavně zpracovaná kampaň, která přiblíží Hradec Králové zástupcům nejmladší cílové skupiny a dopřeje jim zábavné poznávání destinace. „Lev Gustík se stal výrazným symbolem letního putování po Hradci Králové a oblibu si získal nejen u dětí, ale i u jejich rodičů a prarodičů. Ve spolupráci se zapojenými subjekty bude aktivně pokračovat i v letošním roce,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV